Nem találsz valamit az oldalon vagy a fórumon? Írd be ide:

Rólunk mondtátok: Nagyon köszönöm a segítséget! Azért léptem be a klubba, mert Ti törődtök a tagokkal. - Agárdi Tímea

Szerelési tipp ajánló // Nézd meg ezeket is!

Biztosítékok és cseréjük. Melyik biztosíték mihez való, milyen értékű + extra (további tuning) biztosítékok helyei és értékei itt: Sorszáma   A Színe 1 Önindító 25...
 A menetjavítás létező dolog, bár a környékünkön levő autószerelők közül senki sem hallott m...
 Az ablaktörlő lapátoknak nem az a feladata, hogy szárazra töröljék az üveget, hanem az, hogy elterítsék a...
A cabrio smartban a tetőkárpit elvileg széria, azonban mára a legtöbből „kikopott”. Szép fehér, de hamar koszol...

Generátor csere

 A smartokat 5 különböző generátorral szerelték. A probléma az, hogy mindegyik passzol a helyére, de nem mindegyikkel működik az autónk. Fontos, hogy a megfelelőt válasszuk. Ha nem tudjátok milyen kell, írjatok és kikeressük alvázszám alapján.

Első lépésként fel kell emelni a kocsit, levenni a jobb hátsó kereket (lásd kerékcsere c. útmutató) ha meg akarjuk könnyíteni a dolgunkat, akkor a hátsó sárvédőt (ld.:hátsó lökhárító leszedése), és a kerékjárati dobot is ki kell szedni (ld.: kerékjárati dob kiszedése).

Vegyük le az akksisarukat, áramtalanítsuk az autót.

A csiga burkolatát két patent tartja. Közepüket kell kihúzni koppanásig, így elengedik a rögzítést.