Nem találsz valamit az oldalon vagy a fórumon? Írd be ide:

Rólunk mondtátok: TISZTELT SMART MANIA! KÖSZÖNÖM A GYORS VÁLASZT ÉS A JÓ TANÁCSOT!!! A munkájukhoz a továbbiakban is sok sikert és jó egészséget kívánok - Kreko Magda

Szerelési tipp ajánló // Nézd meg ezeket is!

Kiégett a hátsó középső pótféklápád izzója? Ebben az útmutatóban megmutatjuk hogyan...
Ha már nem úgy fog smart a kézifékje, ahogy szeretnéd, akkor mutatjuk, hogyan tudod otthon egyszerűen Te magad is beállí...
Előfordulhat, hogy az ajópanel sérül, vagy a mögötte lévő dolgokhoz hozzá kell férni, ezért le kell szedni. De...
A smart fortwo 451 cabrionál a használat során előfordulhat, hogy meglazul, nem olyan feszes, mint új korában, ezáltal probl...

Műszerfalpárna kiszerelése

 

 

A teljes műszerfal párna leszerelése nem bonyolult igazán, csak szét kell szedni hozzá a kocsi teljes belsejét, ezért kapott közepes nehézségi fokozatot. Összeszerelése szerintem macerásabb. De miért is kell nekünk leszedni? Mert például soundboxot akarunk beépíteni, nagyobb hangszórókat, jobb hangzást akarunk. 

 Nehézség: közepes

Idő: 1-1.5 óra

Első lépésben kösd le a csipogókat, ha van olyanod.

Vedd le a kmh egységet. (lásd: „világításkapcsoló javítás” c. útmutató vonatkozó része). Szét ne szedd, mert tönkre teheted ha nem értesz hozzá!

Távolítsd el a középkonzolt. (lásd: „középkonzol kiszerelése” c. útmutató)

Szereld ki a kisórákat (időmérő és fordulatmérő) ha van olyanod. (lásd: „óra és fordulatszámmérő beszerelése” c. útmutató)

Ha cseréled a műszerfalat (1) akkor a csipogókat csavarozd le. 

Pattintsd ki a levegő befúvókat (2). Oldalirányba billegtetve, felfele húzva jön ki.