Nem találsz valamit az oldalon vagy a fórumon? Írd be ide:

Rólunk mondtátok: Kössz az útmutatókat! Jól jöttek! - Szilágyi Csaba

Szerelési tipp ajánló // Nézd meg ezeket is!

A fékpedál és annak harmonika gumijának le és felszerelését itt találod. Bosszantó tud lenni, mikor a fékpedál gumija feljön fékezéskor. A pedálhoz speciális szerszámra...
Sík terepen állítsd az első kereket egyenesbe. Vedd le a negatív akksi sarut. Ha nem tudod hol van az akksi, akkor az akkus leír...
  A smart fortwo 450 esetében, semmi sem a megszokott helyen található. Ebben a cikkben elmondjuk, hol találod az akkumulátort,...
 Az ablaktörlő lapátoknak nem az a feladata, hogy szárazra töröljék az üveget, hanem az, hogy elterítsék a...

Műszerfalpárna kiszerelése

 

 

A teljes műszerfal párna leszerelése nem bonyolult igazán, csak szét kell szedni hozzá a kocsi teljes belsejét, ezért kapott közepes nehézségi fokozatot. Összeszerelése szerintem macerásabb. De miért is kell nekünk leszedni? Mert például soundboxot akarunk beépíteni, nagyobb hangszórókat, jobb hangzást akarunk. 

 Nehézség: közepes

Idő: 1-1.5 óra

Első lépésben kösd le a csipogókat, ha van olyanod.

Vedd le a kmh egységet. (lásd: „világításkapcsoló javítás” c. útmutató vonatkozó része). Szét ne szedd, mert tönkre teheted ha nem értesz hozzá!

Távolítsd el a középkonzolt. (lásd: „középkonzol kiszerelése” c. útmutató)

Szereld ki a kisórákat (időmérő és fordulatmérő) ha van olyanod. (lásd: „óra és fordulatszámmérő beszerelése” c. útmutató)

Ha cseréled a műszerfalat (1) akkor a csipogókat csavarozd le. 

Pattintsd ki a levegő befúvókat (2). Oldalirányba billegtetve, felfele húzva jön ki.