Nem találsz valamit az oldalon vagy a fórumon? Írd be ide:

Rólunk mondtátok: Szuper volt a találkozó! Köszi a meghívást! - Balla Eszter

Szerelési tipp ajánló // Nézd meg ezeket is!

A sebességválasztó (továbbiakban váltó) burkolatának eltávolítása sokaknak okoz fejtöré...
 Lemezfelninél nem látszik a hátsó dobfék, így ott nincs is sok értelme lefesteni, de egy alufelninél m...
Hol kell megemelni a smart fortwo 451 (2007-2014) típust? Ha kereket szeretnél cserélni vagy dolgozni szeretnél alatta, akkor fontos, hogy meg tudd...
Közeledik a tél. Jó a fűtésed? Ha nem, akkor két fő oka lehet. Ebben az útmutatóban részletesen, képekkel...

Műszerfalpárna kiszerelése

 

 

A teljes műszerfal párna leszerelése nem bonyolult igazán, csak szét kell szedni hozzá a kocsi teljes belsejét, ezért kapott közepes nehézségi fokozatot. Összeszerelése szerintem macerásabb. De miért is kell nekünk leszedni? Mert például soundboxot akarunk beépíteni, nagyobb hangszórókat, jobb hangzást akarunk. 

 Nehézség: közepes

Idő: 1-1.5 óra

Első lépésben kösd le a csipogókat, ha van olyanod.

Vedd le a kmh egységet. (lásd: „világításkapcsoló javítás” c. útmutató vonatkozó része). Szét ne szedd, mert tönkre teheted ha nem értesz hozzá!

Távolítsd el a középkonzolt. (lásd: „középkonzol kiszerelése” c. útmutató)

Szereld ki a kisórákat (időmérő és fordulatmérő) ha van olyanod. (lásd: „óra és fordulatszámmérő beszerelése” c. útmutató)

Ha cseréled a műszerfalat (1) akkor a csipogókat csavarozd le. 

Pattintsd ki a levegő befúvókat (2). Oldalirányba billegtetve, felfele húzva jön ki.